torsdag den 27. december 2012

Det vildeste julestress

Bücking skriver på sin blog at hun syntes det er lidt træls hun ikke har fået nået alle de ting hun ville inden jul... Det har jeg men jeg syntes også prisen har været høj... for jeg har været vildt stresset... Vi fik uventet julebesøg af et familie medlem og hendes 4 mdr. gamle baby som boede ved os i 1½uge... Vores 89 kvm store hus blev lige lidt mindre... Og mit krearum blev til gæste værelse. Det gik fint men gav lige lidt mere jule stress...
Julkortene blev sendt på sidste dag, billede af børnene selv taget heldigvis i november og tryk via vistaprint som lige havde et tilbud da jeg var ved at lave kalender til bedste og oldeforældrene... jeg tror jeg endte med at give 50kr for 40 billede så det var dejligt...,
Jeg fik bagt jule små kagerne men de blev bagt kl 22-23 om aften hver aften i 1uge 4 forskelligeslags og konfekt blev det til.
Børnens hjemmelavet gaver blev der lavet det samme til alle, malet keramik hjerter fra panduro...
Jeg fik tidlig fri sidste dag på arbejde og fik der lavet julegaver til pædagogerne i drengenes børnene have...de fik øreringe og en halskæde de var dog ikke med de vedhæng som på billedet der men alle med Hjerte vedhæng der havde jeg lige 7 ens. Det var et stort ønske og for mig er det vigtig for mine drenge skal lære glæden ved at give gaver...(tror de har fattet det jule aften syntes de næsten at det var mere spændene hva alle andre fik end hva de selv fik...:-)
Jeg er rigtig glad for at jeg fik det hele nået men syntes også det har haft en høj pris... ufattelig meget stress....

Glemte jeg at skrive at jeg selvfølgelig også har lavet lidt forskellige hjemme lavet gaver.
Jeg har købt og pakket julegaver ind til ca 36 personer som i snit har fået 3 gaver hver..¨åhh ja jeg er et jule barn og elsker at give gaver...


Som min mor siger... Man kan bare ikke nå det samme når man arbejder 37timer om ugen som når man går hjemme...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar