torsdag den 27. december 2012

Billede løs blog

Det er altså lidt kedeligt ikke at kunne ligge billeder på sin blog...så for jeg simpelhen ikke skrevet noget.  Men der skal også siges at jeg for bare ikke lavet så meget kreativt for tiden heller da jeg har haft tralv med at venne mig til mit nye arbejde.

Grunden til at den er billede løs er at jeg har opbrugt min plads til billeder skriver den og jeg ellers skal købe mere plads...men det skal jeg betalte hver mdr. Nå men jeg er kommet på en lidt billigere løsning jeg prøver at samle alle mine indlægs billede med picasa så de stadig er der men kun 1 i stedet for 5-6 men det er en tidskrævende proces og tid er ikke noget jeg har så meget af pt....

1 kommentar:

  1. Blogging uden billeder er bare ikke det samme - jeg forstår dig udemærket... :(

    SvarSlet