fredag den 5. oktober 2012

enkel perle halskæde med blomst.

Jeg har valgt at forenkle konceptet lidt da det andet var et alt for stort arbejde. Og jeg syntes faktisk næsten selv bedre om disse...  Og da jeg har købt en hel masse af disse blomster skal de også bruges.. Grunden til jeg har købt mange er at jeg til den anden skulle bruge 2 ens og det fandes ikke.. De var forskellige i hver streng.. Men ens hvis man købte 2 så endte jeg jo med en helt masse.. og jeg skulle i grunden kun have brugt 2 hmmm når men så må jeg jo bare få det bedste ud af dem.. ejeren af butikken sagde man også kunne bruge dem til ørering.. det kunne være jeg skulle prøve det en dag... men jeg ved ikke om det ikke bliver for voldsomt...

5 kommentarer:

  1. De er rigtig søde. Jeg kender godt det med at købe en masse hjem når man kun skal bruge lidt, men hey, det er altid godt at have et lager så man kan lave smykker når man har lyst til det. :-)

    SvarSlet
  2. Det ser meget smukt ud også med kun én række perler.

    SvarSlet
  3. Jeg har lige fået din pakke - tusind tak - jeg er helt overvældet over de flotte smykker.

    SvarSlet
  4. Dejligt at høre.. god fornøjelse med dem.. :-)

    SvarSlet