torsdag den 5. januar 2012

Kage dåse smykker...

Jeg kender en super kreativ dame som en gang for længe siden har vist mig hvordan man laver smykker af gamle dåser.. Og den dag prøvede jeg det.. og det gik bare super godt... Siden hen har jeg prøvet men aldrig med et resultat der kunne vises frem nogen steder... Men i dag har jeg bøvlet lidt med det... Mit største problem er at det kræver en plade skære saks og den er meget meget svær at bruge...

Men denne her syntes jeg er ok.. så den for i lov at se.. Dette bliver aldrig noget jeg sætter i masse produktion.. men som forsøg er det nu meget sjovt...

6 kommentarer:

  1. Wauw, hvor er det dog smukt, og du har lavet fine afrundede kanter. Men det må være hårdt at klippe i metallet.

    SvarSlet
  2. Hej det ser super flot ud, men det må være noget besværligt, da det jo ikke må kunne skære(normalt er dåsemetal jo meget skarpt

    SvarSlet
  3. Det kræver værktøj... Altså en plade skære, en fil og sand papir... Den er ikke skarp efter sådan en omgang...

    SvarSlet
  4. Tillykke med det flot smykke. På et tidspunkt har jeg taget et kursus i smykkefremstilling med genbrugsmateriale og synes det var meget spændende. Dog anbefaler jeg at du læser de artikler fra Tænd.dk og Miljøstyrelsen om emnet. Dem kan du finde på min face book side : http://www.facebook.com/artishop.dk

    SvarSlet
  5. Eliane det giver da noget at tænke over...

    SvarSlet