fredag den 20. januar 2012

Formiddag i hyggeligt selvskab med mine knapper...

Nu skulle det være mine knapper skulle sorteres. Med inspiration fra LaRaLil 
Og ja alle de farved og sølv og guld er sorteret, men de hvide, brune, sorte, går og andre små kedelige farver har desvære ikke ville sortere sig selv. Og jeg har jo længe har mit glas problem for hva stiller man op med sådan glas for at gøre dem pæne. Jeg fik jo en takke saks til stof i jule gave og den gav mig en nem løsning. De har blå elastikker om for så kan jeg nemt komme i dem hvis jeg lige skal bruge nogle.

Billedet er af hele samlingen..


Vis i vil kigge lidt nærmere på kasserne så ligge de allerede på bloggen fra den da de blev ordnet...

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud - sikke en dejlig orden og overskuelighed! Rigtig god idé :-)

    SvarSlet
  2. Imponerende knappesamling du har dig der. Så er det da godt, at du har fået styr på den. Det ser hamrende godt ud!

    SvarSlet