onsdag den 2. maj 2012

Lidt genbrug

Jeg har været et smut i lidt forskellige genbrug. Og i den ene købte jeg dette søde baby dynebetræk...  
Og i Den anden købte jeg dette. 3hæklenåle, en i str.6 og 2 i 2½. Og 9 knapper. Hvor af der var 6 metal knapper. Og dette måtte jeg slippe med 5kr for. Jeg kan kun sige en ting.. Flere mænd i genbrugsbutikkerne.. Han havde ingen ide om hva han skulle tage...Og til jer der ikke normalt handler den slag ting på genbrug kan jeg kun sige at jeg betaler normalt ca. 5kr for hækle nåle og mellem 10øre og 5kr for knapper men metal knapper plejer at ligge på 1kr til 5kr...  

3 kommentarer:

  1. Vil vildt gerne købe det betræk af dig.... eller bytte?

    SvarSlet
  2. Ja det er godt nok et fint betræk, har kun en enkelt gang været heldig at finde noget til Clara på et loppemarked, så det kan jeg godt forstå du nupsede (-:

    SvarSlet
  3. .. og du har da lige kuppet den der med hæklenålene og knapperne

    SvarSlet