tirsdag den 8. maj 2012

Gaveæsker af toilet ruller

Jeg sad i går og kigge lidt rundt i blog land og faldt over Søster lystig blog hun har denne fine DIY over hvordan man laver gaver æsker af wc ruller... Det måtte jeg jo bare lige prøve. Så første måtte jeg lige ud og stå på hovedet i denne grønne pap affaldspand.
Det blev til disse 6 æsker. De blå og tyrkise er sådan noget folie med lim på den ene side. Den med de små hjerter er maskin tape (som jeg fik i går i pakke leg) Og det sidste er gave papir som jeg har sat fast med dobbelt klæbende tape..

3 kommentarer:

  1. Det er superflot - tak for en rigtig god idé!

    SvarSlet
  2. Sikke da en god ide wauw wauw....

    SvarSlet
  3. Super ide, og så dejligt med henvisning til en kreativ blog mer ;-) Jeg er vild med genbrugs kreativitet.

    SvarSlet