torsdag den 1. marts 2012

Smykke give away

Da mine hækle evner endnu ikke er til at kunne gives væk. Kan man denne gang vinde et mindre udvalg af mine smykker.

Reglerne er lidt anderledes end normalt da jeg også vil give mine facebook følgere mulighed for at deltage...






Så man kan få
1 lod for at skrive en kommentar og være fastlæser her
1 lod for at skrive en kommentar på facebook (gerne begge steder..)
1 lod for at linke til denne give away på jeres blog

Jeg trækker den ved 150 faste læsere... eller 150 venner på bloggens facebook side...

Forresten så husk at skrive mail hvis i ikke har en blog så jeg har mulighed for at finde jer... Og jeg skal nok være bekræfte alle på min facebook blog...(dette er bare sikkerhed jeg har så jeg har lidt styr over det.)

48 kommentarer:

  1. Hej, Christina, jeg vil gerne være med - er fast læser, men kan ikke komme til at skrive noget på din Facebook-side, før du du giver mig lov - har søgt om at være medlem af gruppen :-)

    SvarSlet
  2. Skynder mig på med 1 enkelt lod....
    For de ser godt nok rigtig fine ud , dine smykker :o)

    SvarSlet
  3. Jeg vil selvfølgelig også gerne være med - for du laver sådan nogle fantastiske fine ting.

    SvarSlet
  4. Det var da også en dejlig give away christina - Jeg er med på 1 lod :O ha en god dag

    SvarSlet
  5. Jeg vil rigtig gerne være med.
    Jeg tager 2 lodder, jeg har linket på blokken, så godt jeg formåede.
    Hav en god week-end.

    SvarSlet
  6. Her vil jeg gerne være med med!
    3 lodder til mig!

    Kig forbi mine to giveaways

    SvarSlet
  7. Vil da gerne være med, 1 lod :)

    Kreativitetligemedhygge.blogspot.com
    ^I kan også stadig nå min giveaway, hvis i skynder jer. Og da du jo laver smykker er det måske noget for mig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det måske noget for dig* - skulle der stå.

      Slet
  8. Hvor er dine smykker flotte, jeg tager 1 lod:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  9. sikke en masse lækkerier.. jeg er da med på et lod:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  10. Hej vil gerne være med på 1 lod. glæder mig til at følge din blog. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  11. 1 lod, tak :)

    ninnasilke (a) gmail.com

    SvarSlet
  12. Hejsa-

    Jeg vil gerne deltage i din fine give away. Jeg deltager med 1 lod.

    Kh Trine

    SvarSlet
  13. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder. :)
    Hilsen, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  14. De ser da rigtig fine ud! Jeg krydser fingre, og deltager med et lod.

    mkudahl@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne snuppe et enkelt lod. :)

    SvarSlet
  16. jeg er med på 2 lodder. Kunne da godt bruge lidt fine smykker.
    Mvh Susanne http://suskreahjoerne.blogspot.com/

    SvarSlet
  17. jeg er med på et lod :-)
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  18. 2 lodder til mig tak - link til din Give Away på http://evamab.blogspot.com/p/give-aways.html

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne deltage med fuldt hus :-)
    FB: Zania Kaas
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post65

    SvarSlet
  20. Jeg vil også være med på 1 lod :0)

    SvarSlet
  21. Hej,m jeg vil da gerne være med i din Give Away, fine ting du laver... jeg er da med på 3 lodder..
    Sussie:)

    SvarSlet
  22. deltager med 1 lod :-)
    Følge dig på blog ved at være fastlæser ;-)

    SvarSlet
  23. Deltager med 1 lod ;-)
    fastlæser :-D

    SvarSlet
  24. deltager med 1 lod :-)
    Følge dig på blog ved at være fastlæser ;-)

    SvarSlet
  25. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikrauski@gmail.com
    Greetings
    Bernadett
    BL betikarauski
    FB Bernadett Rauski

    SvarSlet
  26. Lækkert. Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  27. Lækkert, lækkert.

    3 lodder til mig

    SvarSlet
  28. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod tak. Dine smykker er virkelig smukke. :-)

    SvarSlet
  29. jeg vil da rigtig gerne være med smider da nok også lige en kommentar på facebook så må det jo give 2 lodder havde slet ikke set din give away før nu, hvad er den dog af dine smykker er rigtig fede :-)

    SvarSlet
  30. 2 lodder herfra mig af og håber på det bedste:-)

    SvarSlet
  31. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  32. 1 lod :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  34. Smider et enkelt lod i puljen :)

    SvarSlet
  35. Den vil jeg gerne deltage med 1 lod i, for det er vel nok smukke smykker, du laver :-)

    SvarSlet
  36. Jeg deltager med 2 lodder :)

    smukke smykker, som helt sikkert ville pynte på mig ;)

    mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  37. Sikke en fin give-away, jeg deltager med 1 lod.

    Kig gerne forbi min Give-Away hvis du skulle få lyst.

    - Sigaards.dk (Rikkeh88@gmail.com)

    SvarSlet
  38. 2 lodder til mig (skriver en kommentar, når du har godkendt min anmodning på FB). Jeg har ingen blog selv, men deler gerne på FB :)

    Mvh. Marlene Høj
    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  39. Skøøøønt!!! Jeg er med (2lodder )

    Har delt på FB og er med via bloglovin og google :)

    Krydsede fingre! Rigtig god dag:)

    Mvh.

    Annesofie Kjeller Larsen

    SvarSlet
  40. Ihhh følger bloggen her - har delt på FB, og har søgt om anmodning på FB-gruppen :) Så jeg er ALL IN :)

    Skøn blog - glæder mig til at følge dig meget mere.

    Kh

    Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  41. Følger som fast læser og har sendt anmodning til Fb-gruppen.
    Og har selvfølgelig delt på Facebook ;-)

    Krydser fingre.

    Kh.
    Malene
    succes@mail-online.dk

    SvarSlet
  42. Sådan, så rundede du 150 Faste Læsere her på bloggen :) Og jeg smider 2 lodder i puljen og krydser fingre :)

    SvarSlet