torsdag den 29. marts 2012

Billede af køb

I må da gerne se hva jeg købte igår...
Ingenting går uden super lim og denne er helt klart den bedste til smykker og så er den i gele. Det gør den bare super nem at arbejde med. Panden bånd jeg regner måske med at beklæde dem med cykelslange. Og så bare noget imiteret læder til armbånde og lidt vedhæng til. De sidste små sølv dimser er til armbånd eller ørering.. Om dette er lige de ting jeg ender med at lave i påsken vides ikke. Skal i hverfald også have hæklet lidt...
Ingen god shoppe tur uden et smut på genbrug her fandt jeg denne lille skatte kiste. det er lego klodser med bogstaver på.. det har jeg ikke lige set før. Men hva de skal bruges til ved jeg ikke lige endnu...  

4 kommentarer:

  1. De der legoklodser med bogstaver er da virkelig et fund. Dem havde min storebror, bl a det med garage på. Og vi taler om 1958, så pas du på dem :0)

    SvarSlet
  2. okey helle så kan det godt være de ikke skal omdannes til smykker som jeg ellers havde i tankerne...

    SvarSlet
  3. Jeg er spændt på at se, hvad du tryller frem af spændende smykker i påsken!

    SvarSlet
  4. Superlim bruges også flittigt herhjemme. Når nu du skal til at påske-krea-hygge skulle du måske lige tage et kig forbi min blog, du har nemlig vundet en robotknage (kunne være fint ophæng til smykker) og noget dymotape i neonfarver

    SvarSlet