lørdag den 25. februar 2012

Hæklet baby rangle

Ok måske ikke den flotteste men det var også mere for at afprøve lidt teknikker.. Og det viste sig det sværeste var faktisk at komme af med maskerne igen.. hmm jeg tror ikke helt den metode jeg endte med er den man normalt bruger. Men pyt er ok tilfred med den i forhold til at det er første større hælke projekt... Jeg har ingen opskrift haft og har bare hælket mange forskellige metoder ind.. Så hvis der er nogen der har en opskrift ville jeg være rigtig glad...

Må vist også lige skrive at det skal forestille en svamp. Og inden i er der en klokke og uld. (det var lige hva jeg havde...)

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, Cristina - den har du lavet rigtig flot ud af hovedet og uden en opskrift. Det ville jeg aldrig have kunnet. God søndag til dig!

    SvarSlet
  2. Ihhh hvor er du dygtig, den er bare rigtig fin. Efter jeg har fundet ud af at jeg skal være mor, er jeg også gået i hækle mode igen, det er så hyggeligt.

    SvarSlet