tirsdag den 21. februar 2012

Blog award

Når nu er det viste på tide at jeg for ud delt nogle af mine mange blog award.. Jeg har nemlig været så heldig at modtage ikke mindre end 6 awards.. derfor har jeg set mig nødsaget til at omgåes reglerne lidt og giver kun en pr. award jeg har modtaget...

Jeg modtog denne fine award fra Princesseliv som er en af mine egne ynglings blog da hun skrive så fantastisk og laver så mange fine kreative ting hun kan især noget helt fantastisk med en sy maskine...



Awarden gives vidre til boselade der laver en masse fantasiske kreative ting blandet ved hjælp af hendes sy maskine...
--------------------------------------
Jeg modtog denne fine award fra Inge burgaard som jeg ofte læser da hun også laver mange kreative ting blandet. hækle og strik.



Awarden gives vidre til himmelspjaet bag denne blog gemmer sig Ketty som er en super sød og kreativ pige som strikker, brodere, bager og meget mere...
--------------------------------------------

Jeg modtog denne fine award fra  frk. regnbue Som også er en rigtig kreativ blogger og som klart kan anbefales at kigge fordi...


Awarden giver jeg vidre til tanja laursen Som har en rigtig sød og god blog om hendes liv og hendes familie...

----------------------------------------
Jeg modtog denne fine award fra  sus kahl Som også er en kreativ blogger som kan nogle seje ting med en symaskine.. blandet hendes flotte nålebøger...men også mange andre ting.. Og så er hun lidt en haj til det med computere...

Awarden giver jeg vidre til Trine Som også er en kreativ blogger om som var med til at lave den gode krea weekendt i Fredericia...
----------------------------
Jeg modtog denne fine award fra  fantastisk sommerfugl Som Strikke og sy.. så vi andre bare sidder måbende tilbage...




Awarden giver jeg videre til dorte skriblerier som skriver om rejser, livet og nogle gange også lidt kreativt...
-----------------------------------------
Jeg modtog denne fine award fra agnethe-aboutagirl



Awarden giver jeg videre til filibaba Endnu en kreativ sy pige...


Reglerne har jeg jo selv valgt at for enkle så det må i selvfølgelig også gøre. Og give den vidre til 1(5) læser som har under 200 faste læser...

Jeg håber det lykkes ,mig uden at glemme nogen eller for nærme nogen...

2 kommentarer:

  1. Tillykke med dine blog awards! Ha' en rigtig god weekend, Christina!

    SvarSlet
  2. Tillykke med de mange awards! Og tak for at du giver den ene videre til mig. :) Jeg har tidligere modtaget awarden og sendt den videre, men derfor varmer det jo alligevel altid, når nogen tænker på én, så tak. :)

    SvarSlet