tirsdag den 14. oktober 2014

Funky foam

Jeg har i dag holdt hygge dag med mine drenge det trængte vi til da jeg tilbragte søndagen på sygehuset. Jeg har i en længere periode Været syg med en cyste. I weekenden sprang den og jeg fandt ud af mine smerter har skyldes at den har trykket min muskler under ribbenene. Så jeg der har fået myoser der. Nøj hvor har jeg bare haft ondt. Heldigvis går det meget bedre nu. Og jeg har et håb om snart at kunne komme på arbejde igen..
Men dette er også grunden til at der kun er blevet lavet lidt kort og ikke meget andet kreativt..
Jeg er mor til 2 drenge der nyder at have kreativ  tid med deres mor. Så for noget tid siden købte jeg nogle lykke poser i Pandora og her var blandt andet Funky foam. Så det måtte vi lige afprøve. Og jeg blev overrasket over hvor sjovt det var. Der er klister på bagsiden så mindre børn vil også kunne bruge det. Jeg lavede blomsten resten er drenges værker


Ingen kommentarer:

Send en kommentar