fredag den 25. april 2014

Grønne ting hjemme ved mig

Nu var det vist på tide at gennemsøge hjemmet for grønt.

Første stop var denne dug, på mit spise bord. Som manden har købt.
Min søn regn jakke er også grøn, med søde frøer på.
Min vaske og skål som jeg er meget glad for. Jeg mener jeg har fået det for rigtig mange år siden på en gammel arbejdes plads i gave...
Og sidst men ikke mindst, min søns grønne senge tæppe.. De fik hver et af disse super bløde tæpper i jule gave... Nøj de er et hit. 

4 kommentarer:

  1. Så fine ting fra jeres hjem - din søns regnjakke er bare så flot, og jeg kan godt forstå, at drengene elsker deres bløde sengetæpper.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg kan rigtig godt lide Ida T som regn jakken er fra desvære er drengene ved at vokse fra den. Men de vokser også bare helt vildt pt.

      Slet
  2. Det er nogle fine ting du har fundet.-Kan se dugen indbyder til leg ved bordet,super:0)
    -Altså det lysegrønne bløde tæppe er bare skønt,kan godt forstå det er et hit.(er vild med den lysegrønne farve;0)
    God weekend.
    Kh Laila.

    SvarSlet
  3. Hej
    Jeg kan se du fulgte med som fast læser af min gamle blog “dancing on my own” - Jeg har lige startet min nye blog op igen, så måske du har lyst til at kigge forbi den og følge mig der istedet?

    http://www.minuit.dk

    Knus Katrine

    SvarSlet