søndag den 2. februar 2014

Hæklet halskæde Vejledning DIY

Start med 10 m smykke wire str. Ø 0,45 mm.
Påfør rigtig mange perler, mængden anhængere af perlernes størrelse. Men jeg plejer at bruge Ca. En pose af perler fra tiger. Perlerne skal være lette det er næste det vigtigste. Så helst plastik
Hækle pinden er af str. 2,5
Der efter begynder man med at hækle lm(luft masker ). Jeg har på denne halskæde 5 lm mellem hver perle da perlerne er meget små. Ved store perler har jeg 10 lm mellem.
Afsluttet med en km (kædemaske ) og oven på den plejer jeg at afslutte med tryk perler.
Den kan bruges som halskæde eller armbånd. Lige nogle links til nogle andre halskæder  1 , 2 , 3 ,4 ,5 Jeg har lavet mange flere men dem kan i finde under etiketterne Hæklet eller Hækletsmykker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar