tirsdag den 5. februar 2013

Så træt af

sparm besvarelser... hvordan i alverden kan man undgå dem... Jeg for næsten dagligt et nyt besvarelse ¨på et af mine indlæg på engelske som ligner virus eller reklame... jeg er så træt af det,,

Og så må jeg jo lige sige sorry for min manglede kreativitet... Det er Lykkes mig at Få Fast arbejde.. Så det er jeg bare super glad for... Men det gør også bare at min kreativitet ligger på 0 men hold op hvor jeg savner det... Så blive endelig ved med at kigge forbi der skal nok komme gang i den igen...

2 kommentarer:

  1. Du kan sætte kontrol på dine kommentarer, altså så man skal skrive en af de der random koder når man vil poste en kommentar. Jeg kan ikke lige huske hvor man gør det, men det er i indstillingerne.
    Det er super træls at skrive kommentarer når man skal taste koder ind bagefter, men du kan jo bare sætte det på i en periode.

    Og så ellers TILLYKKE med jobbet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Forresten - du kan også bare gøre sådan at du skal godkende de kommentarer der bliver postet - på den måde undgår du i hvert fald at de kommer ind på bloggen..

      Slet