onsdag den 16. november 2011

masse af kreativ

Hjemme hos mig foregår der ofte en masse små kreative projekter som ikke lige for deres egen indlæg... pt. står det hele i fødselsdags tegn dag min lille dreng bliver 3 år i næste uge. Der er en masse bagning forskellige kager: I dag har jeg bagt makron kager i barbapapa forme. Jeg mener der er et billede af dem et andet sted på bloggen. Børnene elsker dem så vi har bagt så mange at der er til hele børnehaven. for det er næsten synd for storebror hvis han ingen skulle have... Jeg er også ved at lave indbydelser, ønskelister. For ikke at snakke om alle juletingene her er der også ønskelister, gaver der skal laves som ikke kan komme på bloggen. Og så er der en helt masse pakkekalender gaver der skal pakke ind.. Så bare fordi der ikke er så mange indlæg betyder det ikke at jeg går og keder mig...

2 kommentarer:

  1. God arbejdslyst!!!! Godt det er den gode slags arbejdsopgaver ;-)

    SvarSlet
  2. Det lyder som om, du mere end nok at se til - men skønne opgaver du fortæller om :-)

    SvarSlet