mandag den 17. oktober 2011

blog award ikke helt og så alligevel..

Nogle gange skal man bare gøre lidt reklame for noget som gør en glad... Og en ting der gør mig glad er at læse prinsesseliv blog.. Den er bare så sjov og hyggelig skrevet og jeg bliver i så godt humør når jeg læser den. Så den vil jeg lige anbefale...  Helt uden at have noget grund udover at når noget er godt skal man vise det til andre...

Har lige lånt hendes fine billede åhh jeg håber det ok...........
Hmm måske skulle jeg lave min egen award som er uden en masse ting der skal gøre når man modtager den.. Ud over at nyde den og vide at ens blog bliver sat pris på....
Den tanke fik ikke lov at ligge så nu har jeg lavet min egen for bloggen personlige award.. Som gives til blog jeg syntes om....griner... kan man det.. hmm det er vel min blog og mig der bestemer hva der skal være på den... :-)
Så Den første cskreativ blog award går til ovennævnte blog Prinsesse liv

3 kommentarer:

  1. Prinsessen rødmer og føler sig meget beæret. Takker på hele kongerigets vegne og vil skynde sig at skrive videre. Af hjertet TAK Christina!

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder, Christina - ja det er så vigtigt at skabe glæde!

    SvarSlet
  3. Super du blev glad for den.. måtte bare gøre noget...som tak for at jeg / vi må læse med på din dejlige blog...

    SvarSlet